Bursa - Eskişehir Gezisi

1. Gün

Adana - Bursa

Cuma akşamı saat 19:30da istasyon meydanında buluşmamızın ardından saat 20:00 da Pozantı-Ereğli- Konya yol güzergâhından Bursa’ya hareket ediyoruz.

2. Gün

Bursa - Çınar - Uludağ - Tophane - Kozahan - Ulucami

Saat 07.00 sularında Bursa'ya varış. Çekirge semtinden geçerek İnkaya Köyü’ne gidiyoruz.

Uludağ’ın eteklerinde bulunan 600 yıllık Tarihi Çınar'da yemyeşil doğa içerisinde köy kahvaltımızı aldıktan sonra Uludağ a çıkarak gezimize başlıyoruz.

Burada bulunan tesisimize geliyoruz kar aktiviteleri ve dinlenme için serbest zaman veriyoruz.

Belirli bi süre vakit geçirip öğle yemeğimizde barbekü keyfide yaptıktan sonra rehberimizin belirlemiş olduğu saatte toplanıp aracımıza geçiyoruz.

Bursa merkeze geliyoruz. ilk olarak Tophane’ye gidiyoruz.

bursa-uludağ

Bursa’yı tepeden gören Tophane’de Tarihi Saat Kulesi, Osman Gazi ve oğlu Orhan Gazi Türbelerini, Saray ve Kale Kalıntılarını gördükten sonra yapımında Hacıvat ve Karagöz’ünde çalıştığı Ulu Camii’ye gidiyoruz.

Ulu Camii gezimizin ardından Koza Handa serbest zaman veriyoruz. Eskiden ipekböceği kozalarının satışının yapıldığı Koza Han'da yöresel ürünler (dokuma – ipek ve havlu) bulabilirsiniz.

Tarihi hanı gezdikten sonra konaklama yapacağımız Otel'e varış ve odalarımıza yerleşmenin ardından otelimizde akşam yemeğimizi alıyoruz ve ardından dinlenme…

3. Gün

eskişehir

Eskişehir - Odunpazarı - Porsuk Çayı - Mumyalar Müzesi - Adana

Otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından saat 08.30 da otelden ayrılıp Eskişehir'e gidiyoruz ve gezimize başlıyoruz.

ilk olarak hayranlıkla gezeceğiniz Balmumu Heykeller Müzesi'ni geziyoruz.

Türkiye siyasetine ve sanat camiasında iz bırakmış birçok ünlünün heykellerinden oluşan ve güzel bir kareografi ile sizlere sunulan müze gezimizin ardından Odun Pazarı Evleri, Kalaycı Arif Sokağı, Kurşunlu Camii ve Külliyesi'ni gezip Atlı Han'da Lüle Taşı eserlerinden satın alma imkânı buluyoruz.

Ekstra öğle yemeği ardından Porsuk Çayında ekstra tekne turumuzu yapmak üzere şehir merkezine geçiyoruz..

Tekne gezimizin ardından Adana'ya hareket ediyoruz. Geç saatte Adana'ya varış ve turumuzun sonu. Bir başka turda görüşmek dileğiyle.